Monday, November 2, 2009

Good News

Seperti yg aku janjikan..Aku cuma nak bgtahu 2 minggu sebelum raya aku dpt satu panggilan yg tak dijangka...aku x expect pun dpt call tu..

Tp syukur ke hadrat ilahi aku di beri peluang lagi..kira rezeki bulan posalah..sape sangka....alhamdulilah...
rezeki aku berpindah di tempat baru (dpt kerja lainlah)...

aku sujud syukur bila tahu dpt offer lain..bukannya apa sgt cuma cita2 aku tuk memajukan career aku tercapai..bukan aku kata company lama aku xbagus..bagus cuma scope kerja aku terhad...then aku fikir aku masih single lagi..why not aku cuba je...bukan mudah tuk aku membuat keputusan ini...byk perkara yg perlu aku titik beratkan...

aku harap pilihan yg aku buat adalah yg terbaik tuk diri ku..apa yg terjadi pada diriku adalah ketentuannya..aku kena redha aku pasti ada sebab ianya terjadi..sekiranya nie bukan yg terbaik tuk diriku...aku redha jua..semoga segala apa yg aku lakukan akan dipermudahan serta berjalan dgn lancar...amin...

2 comments:

Anonymous said...

harap2 ni yang terakhir jadi job hoping... lepas ni... pikir untuk buat harta.n sbgnya...

ijan_r said...

bukan job hoping lah..cr yg terbaik je...insyaallah klu ada rezeki lebih...