Sunday, November 1, 2009

Kejadian Dua Hari Sebelum Raya

Korang mesti nak tahukan apa yg terjadi pada diriku dua hari sebelum raya. .apa lah yg terjadi pada diriku nie..Begini citer nya...

Kejadian ini berlaku pada hari jumaat jam 9.30 pagi dimana aku telah jatuh motor disebabkan aku telah dikejar anjing giler..Pada hari tu aku tak drive sebab hantar kete g servis al-maklumlah dah nak raya..kete kenalah g servis..aku bukan xnak hantar awal sebab aku fikir aku balik kampung raya kedua tu yg lambat servis kete.
So, aku tinggalkan kete aku dekat situ then mintak izad (adik aku) hantar aku dekat ofis guna motor dia. Sebab hari jumaat tu half day..rugi klu amik cuti...

Bila dah nak sampai ofis aku..adalah anjing giler nie tetiba je menghampiri kitaorg..yg adik akuplak cuba elakkan diri drp anjing tersebut tanpa pandang hadapan sehingga motor dia terlanggar divider then menyebabkan kitaorg terjatuh..yg aku nie dok jatuh atas jalan..adik aku plak atas rumput.. Nasib baik xde kereta lalu masa tu..silap2 haribulan aku dilanggar nya..

Yg aku geram tu..anjing tu boleh lari bila nampak kitaorg jatuh..mana xsakit hati sebab dialah aku jatuh motor sampai satu badan sakit..kaki aku kena exzos motor..tp ok juga dia lari klu kena gigit lagi teruk..nak kena samak lah plak...

Aku gagahkan jua gie ofis..sebab fikir nak kena bank in gaji pekerja yg guna cheque..Tp aku xtahan sebab pinggang aku dah sakit giler..Budak2 ofis suruh g klinik check..Tp sebelum tu aku mintak kakak cleaner kat ofis aku urut pinggang serta kaki aku yg bengkak tuk kurangkan bengkak sebelum kfaie hantar aku gie klinik..Thanks a lots to both of u..

Inilah kenangan aku yg mungkin sukar tuk dilupakan...Kenapa akan aku citerkan kemudian...sebab sebelum kejadian ini berlaku aku mendapat satu berita gumbira..so aku kira nie kenangan aku disini..

No comments: